موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی
 هـمـــدم فتـح المـبین
www.Hamdam.org
انتخاب زبان: انگلیسی     0
امروز: چهارشنبه ۱۴۰۳ بيست و چهارم مرداد

دلنوشته های بازدیدکنندگان از موسسه خیریه توانبخشی همدم فتح المبین

دل نوشته ها



  میرطاهر مظلومی :

یا ودود (بنام او که شاهد عشق بازی عشاق است)

ماه رمضان 92 پا به بارگاه متبرک فتح المبین گذاشتم، اینجا در این حوالی کمی دقت کنی قطعا صدای لایزال را خواهی شنید، می بینی صورتهایی را که نقاشی شده اند برای نوع بشر، اینجا زیارتگاه پدر و مادر است. با وضو وارد شوید، ما به اینها نیاز داریم نه اینان به ما، گاهی به مردان فتح المبین هم فکر می کنم، فکری می مونم که ما مانده ایم و آنان رفته اند یا ما رفته ایم و آنان مانده اند، به موسیقی که پیچیده و طنین انداز شده در جای جای این بارگاه، که از هر موسیقی دلنشین تر است و در اینجاست که زبان قاصر می شود وقتی موسیقی به زبان می آید، حال ببینیم دختران فتح المبین را و اندیشه را جاری کنیم تا شاید بیابیم نیازمندیهای خود را ... دنیا، دنیای بی قراریست نه قرار
مشهد مقدس فتح المبین: میرطاهر مظلومی ـ رمضان 92


  محمود صلاحی :

بسمه تعالی
بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضو بدرد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق رفیق نمود. تا در تاریخ 15/4/89 از مرکز فتح المبین مرکز نگهداری فرزندان عزیزم در بهزیستی بازدید کنم.
یکی از بهترین روزهای کاریم بود که با عزیزان معلول و یتیم و این فرشته های خدا بسر بردم. از مسئولین عزیز و پرتلاش این مرکز و سرکار خانم دکتر شکیب مدیرکل محترم و پرتوان بهزیستی استان خراسان رضوی تشکر می کنم. از خدای بزرگ سلامتی تمام فرزندان عزیز ایران اسلامی را خواستارم.
محمود صلاحی ـ استاندار خراسان رضوی
15 تیر 89


  کیوان ساکت :

اگر بتوان انسان دوستی، همدلی، عشق و فداکاری را معنی کرد، جز با دیدن این مجموعه که با مدیریت و صمیمیت آقای شیرازی نیا و همسرشان و دیگر دوستان اداره می شود، نمی توان معنی دیگری را برای واژه های فوق پیدا کرد.
عشق و انسان دوستی و فداکاری که در هیچ مکتب فکری و هیچ آئینی یافت نمی توان کرد.آنقدر که هر انسانی که ذره ای احساس در وجود و ضمیر داشته باشد به اعلی ترین شکلی زیباترین احساسات و عواطف انسانی اش لبریز از زیباترین حس می گردد ...
درود و مهر بر هموطنان من که این چنین با فداکاری مهر و محبت می گسترانند ..
کیوان ساکت 8 / بهار / 92


  محمدعلی کشاورز :

بسمه تعالی

توفیقی حاصل گردید از مجتمع توانبخشی و توانمندسازی خیریه فتح المبین بازدید نمایم. دیدار و ارائه خدمات به فرشتگان مرکز توفیقی است که انسان را شاکر لطف و نعمتهای بی کران خداوندی می نماید.
لذا خدمتگزاری به این فرشتگان نصیب هر انسانی نمی شود مگر این عشق و ذوق و انگیزه ای می خواهد که خداوند به بندگان مخلص خود عنایت می فرماید.
آنچه که انسان در این مکان مقدس شاهد می باشد و ارائه خدمات بی منت توسط متولیان مرکز جناب آقای شیرازی نیا و سرکارخانم دکتر حجت و معاون مرکز سرکار خانم آراسته میباشد.
توفیق بیشتر خدمتگزاری را از خداوند طلب می نمایم.
کشاورز ـ شیراز


  کمال تبریزی :

هوالمصور

روز عید غدیر سال 91 بچه های شما را دیدم و از دنیای مهربانی و زیبایی غرق حیرت شدم. آرزو می کنم چراغی این خانه برای بندگان خوب و بی تکلف خداوند همیشه روشن باشد؛ برنامه موسیقی که به همت بچه ها اجرا شد بیش از هر جشنواره ای در من تأثیر داشت. امیدوارم روزی بتوانم کاری در سینما برای بچه های اینجا و در مورد آنها انجام دهم. با امید آن روز ...
کمال تبریزی
13 آبان 91


  حسین ثابت :

ای دل از پست و بلند روزگار اندیشه کن
در برومندی زقحط برگ وبار اندیشه کن
از نسیمی گردش شدم بریم می خورد
از ورق گردانی لیلی النهار اندیشه کن

خوشحالم که امروز توسط دوست ارجمند و دوست داشتنی های حاجی محمود مادرشاهیان سعادت بازدید این مؤسسه خیریه را داشتم – از خداوند آرزوی سلامتی شما به کارکنان و کسانیکه با این مؤسسه و با این انسانهائی که طبیعت نسبت به آنها کم لطف بوده کمک می کنند و وظیفه ما تمام انسان های سالم است که باین و امثال این مؤسسه ها کمک کنیم.

ره نیک مردان آزاده گیر
چو استاده دست افتاده گیر
حسین ثابت ـ 17 اسفند 87


  حسین لباف خانیکی :

به نام خدای زیبائیها

گر عشق نبود و غم عشق نبودی
چندین سخن نغز که گفتی که شنودی؟

به قول آن دختر خوش بیان این سرزمین، جوانمردان است و تجلی عشق و جوانمردی را به زیباترین شکل می توان در اینجا دید. عشق به زندگی ، عشق به انسانیت، عشق به خدا. کاش همه عشق بورزیم تا از قبیل عاشقی مان سهم کوچکی در زندگی عاشقانه این گلهای شاداب باشیم.
حسین لباف خانیکی ـ ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی


  هدایت هاشمی :

به نام خدا
سلام به فتح المبینی های گل

خیلی خوشحال شدم که دیدم، نظام خیریه ی شما و مددجویان تحت پوشش تان در شرایط هر روز بهتر از دیروز به سر می برند. (برعکس اکثر دیگر جاها در کشور) خداوند پشت و پناهتان باشد. در ضمن از ایده های خلاقانه شما برای ایجاد درآمد و معرفی مؤسسه تان، بسیار شگفت زده شدم.

خداوندا ..
جهان و هرچه در او هست، سهل و مختصر است
ز اهل معرفت این مختصر دریغ مدار
یا حق ـ هدایت هاشمی 


  حمزه واقعی :

باسمه تعالی

امروز از خاطره انگیزترین روزهای زندگی ام بود. فرصتی شد تا به تلاشهای توفیقمندان مدیریت و همکاران معززشان در مرکز فتح المبین از نزدیک آشنا شوم. تلاش بی وقفه، نگاه وسیع، وقت، جامع نگری و الگوی بینشی و روش حاکم بر مجموعه برایم بسیار بسیار قابل تقدیر و تحسین بود.
توفیق روز افزون همه دوستان را از خداوندم تعال مسألت می نمایم.
حمزه واقعی ـ مدیر مسئول روزنامه وزین قدس
5 تیر 93


  شهرام لاسمی (قلقلی) :

به نام خدا
با تشکر فراوان از مدیریت محترم مرکز توانبخشی فتح المبین

از اینکه اجازه دادن تا بتوانم از این مرکز و بچه های دوست داشتنی دیدن کنم،برای تک تک این بچه های دوست داشتنی آرزوی موفقیت روز افزون دارم و سپاسگزارم از مدیریت و پرسنل زحمتکش این مجموعه، برای وقتی که باری این بچه ها می گذارند.
با تشکر و سپاس فراوان : شهرام لاسمی ـ قلقلی



دلنوشته شما

 
Normal
 
 Resize
Load

 
آدرس پستی : مشهد ، بلوار خیام شمالی ، خیابان عبدالمطلب ، عبدالمطلب 58

تلفن: 31732 (051)


تلفنخانه : 37111764 - 37111755 (051)
تلفن مستقیم مدیریت : 2 - 37112111 (051)
تلفن مستقیم معاونت : 14-37112113 (051)
پاسخگوی شبانه روزی: 6262 125 0935
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه خیریه دختران کم توان ذهنی و بی سرپرست همدم می باشد.

www.hamdam.org